Geachte servicedesk,
Langs deze weg wil ik ook schriftelijk mededelen wat ik zojuist tegen uw medewerker aan de telefoon heb gezegd.
Ik zit te wachten op een verhuizing van mijn aansluiting. Begin apil heb ik die aangevraagd. In eerste instantie zou ik op 16 mei de verhuizing krijgen. Na allemaal problemen (ik heb van u onder andere bel-budget abonnement bij KPN moeten nemen) zou op 7 augustus de verhuizing rond moeten zijn. Het is vandaag 8 augustus, ik heb nog steeds geen internet. Dus is de verhuizing 3 maanden na de initiele opleverdatum nbog steeds niet geregeld!
Ik heb er genoeg van. De reden dat ik bij Tele2 zit is dat ik mijn vorige provider, Planet Internet, 7 maanden over heeft gedaan om de lijn te verhuizen. In die 7 maanden heb ik alle smoezen en excuses die mogelijk zijn al voor mijn kiezen gehad. Het is wrang dat ik nu van Tele2 exact dezelfde smoezen en excuses krijg.
Ik ben nu aan het werk, maar ik verwacht vandaag wel een telefoontje van Tele2 met een verklaring en een geloofwaardig commitment om de problemen op te lossen. Mocht ik vandaag niet gebeld worden, dan ga ik vanmiddag als ik thuis kom zowel op mijn oude als op mijn nieuwe adres proberen of de lijn werkt. Mocht het niet werken op mijn nieuwe adres, dan bel ik met UPC om daar een internet en belabonnement aan te vragen. Mocht het nog werken op mijn oude adres dan heeft u heel veel uit te leggen en zal ik eerst met uw helpdesk bellen voordat ik UPC bel om daar een abonnement aan te vragen.
U krijgt daarna te maken met mijn rechtsbijstandverzekering (interpolis) om het contract te laten ontbinden en de gemaakte kosten (0900-belkosten, 1-jarig bel-budget abonnement en de betaalde abonnementskosten vanaf 16 mei) terug te halen.
Zoals gezegd. Ik heb dit vanmorgen ook allemaal telefonisch bij uw collega neergelegd. Ik verwacht langs beide kanalen een antwoord.
Groet,
Sacha Ferrier
woensdag 8 augustus 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten