vrijdag 23 februari 2007

De eerste overwinning op Tien is binnen!

Hoezee!

Gisteren weer eens een mailtje gestuurd aan Tien.


From: Ferrier, Sacha
Sent: donderdag 22 februari 2007 16:54
To: Tien
Subject: RE: Oud logo FC Dordrecht

Geachte klantenservice,

U heeft nog niet geantwoord op mijn bericht van anderhalve week geleden. Omdat ik ook nog geen verandering op de website heb gezien ga ik er van uit dat u bent vergeten om mijn punten mee te nemen in uw wekelijkse rapportage.

Voor de duidelijkheid zet ik ze nog even voor u op een rijtje:

  • Het logo van FC Dordrecht klopt niet. U gebruikt het (oude) logo van Dordrecht'90.
  • De foto van Gert Kruys is verkeerd. Er staat een foto van een speler van excelsior als trainer van FC Dordrecht.
  • Er staat een taalfout in uw standaard antwoord. Publieksreactie is één woord.

In de tussentijd ben ik door mijn contacten nog op andere storende fouten gewezen.

  • De teamfoto van FC Dordrecht is scheef "afgedrukt" er zijn aan de rechterkant mensen afgesneden. Dit is in mijn ogen vooral onbeschoft naar de afgesneden mensen.
  • Het logo van Go Ahead Eagles klopt niet. Wat mij betreft hoeft u hier niets aan te doen. Ik heb het niet zo op die club. Maar het is toch wel netjes om het even te melden. Een aanpassing is voor u een kleine moeite.

Ik verwacht dat u per direct de website aanpast. Tot die tijd blijft uw organisatie het lachertje van de voetbalwereld.

Groet,

Sacha Ferrier



Ik heb gelijk antwoord gekregen. En wat blijkt? Ze hebben één van mijn punten doorgevoerd!




From: Tien [klantenservice@dewedstrijden.tv]
Sent: Thursday, February 22, 2007 5:19 PM
To: Ferrier, Sacha
Subject: RE: Oud logo FC Dordrecht

Beste Sacha,

Hartelijk dank voor je bericht. Wij stellen je reactie zeer op prijs!

Alle reacties worden wekelijks verzameld en gerapporteerd. Deze rapporten worden wekelijks meegenomen in interne Tien vergaderingen. Vaak worden er naar aanleiding van publieksreacties nieuwe beslissingen genomen over onze programmering.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Tien

Klantenservice

R. van der M.



Nu nog wachten op het bedankmailtje. En de aanpassingen van de website.

Geen opmerkingen: